عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

شکنجه سفید ( white torture)بدترین نوع شکنجه شناخته شده

شکنجه سفید ( white torture)،از شدیدترین نوع شکنجه است مبتنی بر محرومیت حسی و ایزوله کردن شخص است و در آن روح و روان شخص آزار داده میشود شکنجه سفید سبب تخریب هویت شخصی شکنجه شونده و کاهش زیادی در محصولات فکری او می‌شود و فعالیت های فکری او را کاهش میدهد تا جایی که حافظه ی فرد از بین می رود.اصول تئوری و عملی این نوع شکنجه بر پایه ی دستاوردهای روانشناسان است و زمان شکل گیری آن را به طور مشخص بایستی دوران پس از پایان جنگ جهانی دوم دانست.
در شکنجه سفید فرد در خلا و فضای کاملا سفید رنگ و مبهمی رها می‌شود که از هر آنچه لازمه حس و درک انسان بودن و حفظ هویت خویش است، محروم می‌شود، از هوا و نور و صدا گرفته، تا خبر و خواندن و نوشتن.


شیوه هایی از قبیل بیدار نگهداشتن به مدت طولانی (به مدت شش روز مداوم )، روش غرق مصنوعی و زنجیر کردن در موقعیت های دردناک به گونه ای که امکان حرکت متهم برای مدت های طولانی از او سلب شود می تواند  اثرات  مخرب و شدیدی روی مغز انسان برجای بگذار.
 شکنجه سفید یکی از وحشتناکترین شکنجه هاست که بعد از مدتی باعث خودکشی و کور کردن خود میشه! در این اتاق تمام وسایل به رنگ سفید است. 

طوری که جز رنگ سفید چشمان شخص چیز دیگری نمیبیند تا به جنون کشیده شود و مدت زیادی نمیکشد (حدود دو روز) که فرد کور میشه. چند روز بعدم شروع به خودزنی و در نهایت خودکشی میکنه.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan