عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

دمون چیست؟

دمون اصولا به ارواح خبیثی گفته میشود که غلامان شیطان یا لوسیفر هستند. آنها موجوداتی خبیث تر و قوی تر از کاکودیمون ها هستند و مانند فرشتگان موجوداتی مستقل هستند ولی پر از نفرت و گناه و پلیدی.

 آنچه هستند تنها شر و پلیدی و تاریکی و نفرت است. آنها موجودات قلمرو تاریک هستند.

 


 

 

▪️دمون ها مخالف و دشمن فرشتگان و عرش الهی هستن و در هر مکتب و دینی هم از آنها گزارشاتی متشابه در دست است. آنها تنها مختص عقاید مسیحی و یهودی نیستند بلکه در آین زرتشتی دشمنان ابدی اهورا مزدا خداوند روشنای و پاکی و غلامان خداوند پلیدی اهریمن نیز میباشند. در مکاتب مصری, جادوگری, پاگان, مکاتب محلی آمریکای (سرخپوستان) حتی ژاپنی و چینیان دیده میشوند.

 

▪️به اربابان دیمون ها "خدایان تاریک قلمرو تاریکی" میگویند و اعتقاد بر این است که دمونها و اربابان تاریک در قلمروی مخالف با قلمرو نور و الهی فرشتگان ساکنند. گفته میشود که همیشه قلمرو فانی ما مکانی جهت مقابله این نیروها بوده و ما نسل بشر در میان این کارزار گیر افتاده ایم که همیشه میخواهیم اعمالی خوب انجام دهیم ولی همیشه هم تمایلات تاریک در ما هست. البته میزان قدرتی که دمونها در میان قلمرو فانی دارند و باعث انحراف میشوند همیشه مورد بحث بوده. برخی از مکاتب میگویند انها تنها توانی وسوسه و تاثیر دارند در حالی که مکاتبی پافشاری میکنند هر کار بدی ناشی از تسخیر روح ما توسط آنها است.

 

▪️برای احضار و بر انگیختن دمونها و شناخت بیشتر این موجودات کتبی تحت نام های دمونولوژی و دمونو گرافی هست البته از کتب قدیمی جادوی شیاطین هم میتوان در این باره بهره جست که بیشتر این کتب و نوشته ها دارای طلسمات مقابله و کنترل و البته تسخیر این موجودات است.

البته توصیه نمیکنم براتون شما همون حقوق و روان شناسی یا پزشکی و..تونو بخونین:)))))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan