عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

دیپ وب(deep web)

دوستان عزیز همانطور که در پست های قبلی گفته بودم در این مطلب قصد دارم تا شما را با دییپ وب اشنا تر بکنم.

ما استفاده های بیشماری میتوانیم از اینترنت بکنیم ولی بعضا بعضی استفاده هایی از این جهان میشود که خیلی پیچیده تر و مخوف تر از استفاده های ما از ان است!

 


 

 

دیپ وب (Deep Web)، وب پنهان یا دیپ نت، بخشی از اینترنت است که موتورهای جستجو قابلیت دسترسی به آن را ندارند. اگر بخاهیم تخمین بزنیم دیپ وب تقریبا 500 برابر بزرگ تر از ان بخش از اینترنت است که در دسترس عموم مردم قرار دارد!!

همانطور که در عکس بالا قابل مشاهده است ان بخشی که هم اکنون در دسترس ماست و بنظر ما خیلی چیز بزرگ و برای خودش یک جهانی است که شامل گوگل.یاهو.اینستگرام.تلگرام ویا هرچیز دیگر که به اینترنت مربوط میشوداست.

در این تصویر دنیای کامل اینترنت به یک صخره یخی تشبیه شده است که بخشی که ما میتوانیم ان را ببینیم و برای ما قابل دسترس است بالای اب قرار دارد و بخش پایینی ان که چنصد برابر بزرگ تر از بخش بالایی است برای ما پنهان است(دییپ وب و دارک وب)

این بخش فقط برای افراد خاص قابل مشاهده و دسترس است از سیاستمداران خاص گرفته تا هکر های حرفه ای یا مافیا ها و قاچاقچیان.

خب حالا برسیم به این که در این بخش از اینترنت چکار هایی میشود انجام داد که در گوگل یا مرورگر های دیگر یا وب معمولی ان هارا نمیشود انجام داد!!!

خب.در دیپ وب یا دارک وب میشود هم گوشت ادم خریداری کرد وهم میتوان از ان اسلحه های غیر مجازی را خرید و سفارش داد که در دنیای معمولی هم نمیشود حتی خوابشان را دید.

علاوه بر اینها استفاده وسیع از رد رووم ها که در پست های قبلی توضیح دادم در دیپپ وب مشاهده میشود و همچنین مواد مخدر و قاچاق هر چیزی را که به فکرتان میرسد در این بخش از اینترنت میتوان یافت.

دیپ وب  بدون حتی کوچک ترین خطر دستگیری برای مافیا ها یا قاچاقچیان وهکر ها یا قاتلان زمینه ای بزرگ برای فعالیت را فراهم کرده است چون در ان هیچ ایدی یا هویتی ثبت یا قابل رهگیری نیست.و این بزرگترین ویژگی دییپ وب است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan