عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

داستان گربه من

 

سه روزی میشد که گربه جدیدم را خریده بودم برخلاف اتفاقاتی که بعدا برایم رخ داد اوایل فکر میکردم میتواند دوست خوبی برای تنهاییم باشد.

به ظاهر گربه ارام و تنبلی بود و فقط در یک گوشه مینشست و اگر غذایش را به موقع میدادم دیگر دردسری برایم نداشت

شب ها پیش خودم روی تخت میخوابید و عاشق بازی شدن با گوش هایش بود .

روز پنجم تصمیم گرفتم اسمی برای او انتخاب کنم .الیور .اره الیور همان اسمی بود که دوست داشتم و برای گربه سیاهم انتخاب کردم .

روز هشتم نصف شب که کمی احساس تشنگی کردم خاستم تا از تخت بلند شم و به طرف اشپزخانه برم که متوجه شدم الیور بیدار است و درست به من زل زده است !

چشمانش در ان تاریکی اتاق منظره خوب و جذابی بود ولی چون ان ها به قدرت تمام به من زل زده بودند این منظره دیگر زیبا نبود !فکر خوردن اب را از سرم بیرون کردم و سرم را روی بالشتم گذاشتم و با چشمانی نیمه باز و خواب الود من هم به او خیره شدم تا اینکه خوابم برد...

فردا صبح که بلند شدم متوجه شدم که الیور هنوز همان کارش تا صبح ادامه داده است اهمیت ندادم گفتم شاید خوابش نمی اید بلند شدم صبحانه ام را خوردم و برای رفتن به سرکار حاضرشدم وقتی میخاستم از الیور خدا حافظی کنم متوجه شدم که او هنوز هم از خیره شدن به من خسته نشده است .

به هرحال دستم را روی سرش کشیدم و در خانه را بستم.

شب ساعت 9 بود که برگشتم به خانه و متوجه شدم که الیور اروم روی تخت من خوابیده است .. وقتی وارد خانه شدم تقریبا 10 ثانیه بعد از من بیدار شد و وحشت زده دوباره به من خیره شد و پوزه اش را باز کرد و با خشم صدایی از ته خرخره اش دراورد.

جلو تر رفتم تا دستم را روی سرش بکشم که الیور عقب تر رفت و تلاش من برای گرفتن او بی نتیجه بود تا اینکه خاستم کتم را در بیاورم ..ان لحضه بود .ان لحضه بود که متوجه شدم الیور به من نگاه نمیکند بلکه تمامی این مدت به پشت سر من خیره شده بود ...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan