عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

داوینچی.فرزندی از فرازمینی ها

همه ما حداقل یکبار نام استاد بزرگ لعو ناردو داوینچی را شنیده ایم !!ویا تابلوهای مشهور او را میدانیم تابلو هایی ازجمله شام اخر و معروف ترین ان ها لبخند ژکوند!

ولی ایا تابه حال فکر کردیم که ایا ممکن است ...

 

لعو ناردو دی سر پیرو داوینچی  متولد 15 اپریل 1452در روستای وینچی میباشد .

 

همه ما در اطراف خود انسان هایی را میبینیم یا میشناسیم که استعداد هایی در چیز هایی دارند و کار های فوق العده ای در زمینه خودشان پدید می اورند و یا اصلا ممکن است که خودتان یکی از ان انسان های با استعداد باشید.

ولی استعدادی که داوینچی دارد خیلی بیشتر از چیز های معمولی که یک انسان میتواند داشته باشد را دارد ...

تا ان جایی که ذهن مارا به سمت این فرضیه وا میدارد که ایا ممکن است لعوناردو داوینچی هم با فرازمینی ها ارتباط داشته است؟

خب اگر بخواهیم همه استعداد های اورا برای شما بازگو کنیم شاید یک ساعت مان را بگیرد ولی سعی خواهم کرد تا به چندین مورد ان اشاره کنم.

وی مجسمه ساز.معمار، موسیقی‌دان، ریاضی‌دان، مهندس، مخترع، آناتومیست، زمین‌شناس، نقشه‌کش، گیاه‌شناس و نویسنده و همچنین ستاره شناس و در چندین رشته دیگر نیز سر رشته داشته است..

 

 

 

خب عواملی که باعث میشود ما فکر کنیم که وی با فرازمینی ها ارتباط داشته است  نیز خیلی زیاد هستند که من به چند مورد ان اشاره میکنم:

اول اینکه وی در نوجوانی خود چندین مدت گم شد و پس از پیدا شدنش شروع به کشیدن نقشه های مرموز و هوایی از شهر خود کرد که حتی ماهواره های امروزی نیز از این دقیقیت برخوردار نیستند و نکته ای که این را جالب میکند در ان زمان نه بالن و یا همچین چیزی که بتوان با ان در فراز شهر پرواز کرد وجود نداشته است .

دومین عاملی که میخاهم ان را بیان کنم این است که لعو ناردو داوینچی چیز های طراحی کرده است که تا زمان او کسی موفق به ساخت و طراحی چنین چیز های پیشرفته نبوده است و نکته جالب این موضوع هم این است که هلیکوپتر امروزی که ما ها امروزه موفق به ساخت ان شده ایم اولین نقشه و طرح ان توسط این شخص کشیده است که به دلیل نبود ابزار های مناسب و کافی در زمان خود موفق به ساخت ان نشده است این موضوع در تانک امروزی ما هم صدق میکند.

 

 

 

 

یک عامل دیگر هم این است که وی در بسیاری از نقاشی های خود اشخاصی را به تصویر کشیده است که به انگشت اشاره خود به چیزی اشاره میکنند ولی ان چیز یا شی دقیقا مشخص نیست و قابل مشاهده نیست و معروف ترین ان ها شام اخر است که مسیح در ان به بالا اشاره میکند و چند تن از انسان هایی که به دور میز نشسته اند نیز همین کار را کرده اند .

ایا داوینچی میخاهد وجود فرازمینی هارا برای ما اثبات کند؟ایا میخاهد به ما اخطار از وجود ان ها دهد؟؟

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan