عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

6دلیلی که اثبات میکند ارواح وجود دارند!!!

اینکه ارواح یا اجنه یا هر موجود ماوراطبیعه دیگری وجود دارد یا نه یک بحثی نیست که بتوان در یک مقاله چند سطری به ان پرداخت ..زیرا که از زمان اولین انسان ها تا به امروز بیشمار مکاتب فلسفی و یا غیر فلسفی ایجاد شده اند تا وجود ارواح یا موجودات ماوراطبیعه رو اثبات یا رد کنند !

حتی مسعله وجود روح و جن یا هر موجودی که چشم قادر به دیدن ان نیست یکی از مساعلی است که اسلام به ان پاسخ کامل و جامعی داده است و میشود گفت که قبول کردن اسلام بدون قبول کردن وجود جن ها و ارواح و.. میسر نیست.

خب در این مطلب میخواهیم چند دلیل و نشانه قانع کننده بیاریم که ما در این دنیا تنها نیستیم و موجوداتی از جن و روح گرفته تا فرازمینی های دیگر کنار ما زندگی میکنند و اینکه ما انهارا مشاهده نمیکنیم دلیل بر وجود ان ها نیست...

 

 

 

 

1.دانشمندی که سعی کرد جسم انسان را قبل و بعد از مرگ وزن کند تا اثبات کند روح وجود دارد و دارای وزن هم هست!!!

دونکان مک‌دوگال (Duncan MacDougall) دانشمندی اهل ماساچوست امریکاست که در سال 1907 تلاشها و تحقیقات بسیاری انجام داد تا ثابت کند انسان علاوه بر جسمش دارای روح نیز است و این روح برای خودش وزنی داردو...

این دانشمند تخت هایی را با ترازو های بسیار حساس تجهیز کرد و از ده ها بیمار که در اخرین مرحله های زندگی خود بودند خواست تا اخرین دقیقه های عمرشان را در این تخت ها بخوابند و خدمتی به علم بکنند..

مک دوگال تمامی جزعیات را بصورت دقیق ترین شکل ممکن ثبت کرد ..

او نه تنها زمان دقیق مرگ بیمار، بلکه زمان کلی او روی تخت را به همراه تغییرات وزن را در حول و حوش لحظه‌ی مرگ ثبت کرد. او همچنین تغییرات وزن بر اثر عرق کردن، خروج ادرار و گازهایی مثل اکسیژن و نیتروژن را به محاسباتش اضافه نمود. نتیجه‌گیری او این بود که روح انسان سه چهارم یک اونس وزن دارد؛ یعنی 21گرم!

 

 

 

 

2.برون فکنی روح(محکم ترین دلیل وجود داشتن روح!):

برون فکنی روح عملیست که در ان پس از تمرین هایی که انجام میدین میتونین روحتونو بصورت مدیریت شده از جسمتون خارج کنین و این کارو با اختیار خودتون انجام میدین و بر همه چیز اشراف دارین ...

یعنی پس از انجام مراحل مربوطه و تمرینات شما قادر خواهید بود روح خودتونو از جسمتون خارج کنید و به هرکجا که خواستین سفر کنین(البته در اولین سفر ها نمیتونین خیلی دور برین مثلا باید دراولین سفر های خودتون فقط دور وبر های خونتون یا محلتون باشین و بعد که حرفه ای تر شدین از شهر یا استان و کشور و حتی دنیا خارج بشین و هرکجا که خاستین برین!!!)

این عمل چرند و برگرفته از افسانه نیست و خیلی از ادم های سرشناس مثل علامه طباطبایی این کار رو انجام میدادند و من خودم دو نفر رو میشناسم که تجربه این کارو داشته اند...

فقط کافیه خودتون یبار امتحانش کنین تا به وجود داشتن روح اعتقاد پیدا کنید(امتحان کردن اینکار برای همه توصیه نمیشه و ما هیچ مسعولیتی در قبال اینکار نداریم...افرادی که ناراحتی قلبی دارن یا از هر چیز ساده ای به شدت میترسن به هیچ وجه انجامش ندن!!)

برای اینکه یاد بگیرین چگونه برونفکنی کنین این مقاله رو بخونین!!

 

 

 

 

3.درسومین دلیل میخواهم از در اموزه های اسلامی وارد بشم(چه اعتقاد داشته باشین چه نداشته باشین خواهشمندم که این شماررو با دقت تا اخرش بخونین تا بعد قضاوت کنین)

نمیشود گفت که قدرتی در ساخته شدن انسان ها و جهان دست نداشته است.حالا ان قدرت میخواهد خدایی که اسلام میگوید باشد یا خدایی که مسیحیت و دیگر دین ها و مذهب ها میگویند.حرف من این است که قطا قدرتی در پشت پرده ساخته شدن این جهان وجود داشته و دارد و هیچوقت ممکن نیست که جهان ما بر اثر یک تصادف و اتفاق ایجاد شده باشد .

بخاطر اینکه ساده تر بگویم ما یک سنگ یا یک جسم فیزیکی ساده نیستیم (گرچه هیچکسی قادر به ساختن سنگ و هرچیز دیگر از هیچ نیست)ما انسانیم و جسممان با نهایت ظرافت و دقت و محاسبات سخت ساخته شده است و مهم تر از ان دنیای ما بطوری نیست که در اثر یک اتفاق ناگهانی ایجاد شده باشد .بلکه در پشت پرده ان برنامه ریزی و محاسبات پیچیده که حتی ذهن ما ظرفیت گنجایش ان را ندارد نهفته است و از این نکته میشود این نتیجه بسیار ساده را گرفت که خدایی که (چه خدای اسلام چه هر خدای دیگر)که مارا خلق کرده است قطا هدفی از این کار داشته است و نمیشود این دنیا و این همه نظم و ظرافت در جزعی ترین نکات را بخاطر هیچ افرید...یعنی اگر جسم ما فقط یک جسم فیزیکی باشد و با مرگ ما از بین برود و قاطی طبیعت بشود یک چیز احمقانه است..

یعنی ساده تر بگویم این دنیا را یک قدرتی با این همه نظم افریده است و از ساخت ان هدفی داشته است و اینکه ما با این همه نظم و ظرافت افریده شدیم نمیشود با فرا رسیدن مرگ از بین برویم و به نیستی دچار بشویم...قطا علاوه بر جسم ما روحی نیز وجود دارد که بعد از مرگ جسم وارد بعد دیگری میشود یا طبق گزارش ها و یا نظریه های دانشمندان مختلف در سراسر دنیا بصورت معلق باقی میماند.

مثل این میماند که شما نصف عمر خود را میگذارید تا یک ساختمان 100 متری از چوب کبریت های نصف شده و ریز بسازیدو بعد از اتمام کار و ان همه سرمایه وقت و مالی و .. ان را به یک باره اتش بزنید و از بین ببرید..

 

 

 

4.خواب و رویا های صادقه(ساده ترین دلیل برای اثبات روح!!):

برای همه ما پیش امده است که در خواب رویا هایی رو میبینیم که بعد از گذشت روز ها و یا ماه ها و سال ها همون اتفاق رو در واقعیت تجربش میکنیم ..این یعنی جسم ما تشکیل شده از چنتا عضله و استخوان نیست .این یعنی ما در اعماق وجود خودمون یک منبعیو داریم که مخصوص خود ماست و مستقل از جسم ماست و میتونه در زمان سفر کنه و تا ابد به زندگی خودش ادامه بده!!

اگر ما فقط جسم بودیم هرگز ممکن نمیشد که رویا هایی که میبینیم زمانی در اینده به وقوع بپیوندد چون جسم ما بشدت وابسته به قوانین فیزیک و شیمی و.. است و نمیتواند از بعد خود به زمان اینده یا گذشته سفر کند ...ولی روح ما چون مستقل از جسم است گاها میتواند به زمان اینده سفر کرده و به خانه خود برگردد!!

همه شما با صحنه هایی از زندگی روزمره خود مواجه شده اید که گفته اید من این صحنه را  قبلا دیده بودم!!!

 

 

5.اثبات روح از سوی انیشتین !

میشود گفت انیشتین تا به حال باهوش ترین فردیست که کره زمین به خود دیده است .

انیشتین کاملا به وجود روح اعتقاد داشت و بار ها اعلام کرده بود که انسان بدون وجود داشتن روح هیچ معنا و مفهومی ندارد و این حرف خود را اینچنین اثبات میکرد که در جهان هیچ انرژی از بین رفته یا ایجاد نمیشود بلکه از حالتی به حالت دیگر تغییر شکل میدهد...

 

 

 

6.گزارش ها و تصاویری اتفاقی از وجود روح و موجوداتی روحانی غیر قابل مشاهده!!

(اگر با هیچ یک از دلایل بالا قانع نشدید این بخش شمارو قانع خواهد کرد)

همه روزه از سراسر دنیا افرادی سالم و معمولی به نزد روان شناس ها.فالگیر.روحگیر یا جن گیر و حتی اداره های پلیس مراجعه میکنند و میگویند که به صراحت تمام و واضح دیده اند که اجسام در حال حرکت بودند یا صداهای عجیب و غریبی شنیده اند و یا حتی با ویدیو هایی گفته های خودشونو ثابت میکنن !

80 درصد این گزارش ها از سوی افرادی بودند که هیچگونه سابقه روانی و .. نداشتند و مثل همه ما افرادی از لحاظ عقلی سالم بوده اند.

مثال:

کلیری برود زنی است که ادعا کرده است از بچگی با روح ها ارتباط داشته است و با کار های مختلف از جمله فیلم ها و تصاویر این گفته خودشو در رسانه ها اثبات کرده است.

شنلی بروس نیز که مالک کمپانی مشهوری در سال 1999 بود در ادعا هایی شوکه کننده گفته بود که بارها با ارواح مواجه شدم ولی هیچ ازاری از انها ندیدم و...

علاوه بر این ها در پایین عکس ها و کلیپ هایی که بصورت اتفاقی از ارواح گرفته شده براتون محیا کردیم ...

 

 

 

از مطالب زیر هم دیدن کنید:

ویدیو ضبط شده بصورت مخفیانه از خانه ارواح!!

مشاهده شدن جن و روح بصورت اتفاقی توسط دوربین ها!!

---------------------------------------------------

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan