عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

پاسخ های وحشتناک یک مریض شیزوفرن به سوال های دکترش!!!

هر روز با شیطان ملاقات میکنم وبا او در باره مساعل روزمرگی صحبت میکنیم!

شیزوفرن یک بیماری یا روان گسیختگی است که در ان فرد دچار اختلال در شناخت و ادراک و رفتار میشود.

اسکیزوفرنی یا همان شیزوفرنی بیماری اسانی نیست که بتوان ان را توضیح داد و خیلی پیچیده تر ازین حرفاست...

ولی اگه بخاییم یک توضیح درباره این بیماری بدیم بدین گونه است که فرد بیمار رفتار های غیر منطقی از خود نشان میدهد یا ادعا میکند که چیزهایی را میبیند که با عقل سازگار نیست..

این پست مربوط میشود به سوال و جواب یک دکترر با مریض شیزوفرنی ...شاید براتون جالب باشه که این بیمار چه جواب هاییو به دکترش داده .در ادامه بخوانید...

 

1.ایا میتونی صدا هایی که از درونت میشنوی یا ادم هایی که ادعا میکنی اونارو میبینی رو توصیف کنی؟

جواب:صداهایی که من میشنوم همانند این میمونه که این صداها در درون من زندگی میکنن...مثل اینه که چنتا شخصه متفاوت داخل بدنم هستن که در موقعیت های گوناگون هرکدومشون یچیزی میگن...

مثلا وقتی وارد یجای جدید میشم این شخصیت های گوناگون که داخل بدنم زندگی میکنن هرکدوم نظرشونو راجع به این مکان بهم میگن و اینکارو با احترام کامل و بصورت ارام میکنن.

تاحالا سه نفرشونو شناختم.دوتاشون زن هستن و اسمشونو پوچی و کوچک گذاشتم .اونیکیو نمیدونم جنسیتش چیه دقیق !ولی تا الن فکر میکنم که شیطانه!!!

این شخصیت سومی رو علاوه بر این که میشنومش میتونم ببینمش  و باهاش ملاقات کنم...

از بین چنتا فردی که درون من زندگی میکنند این شخصیت یا همون شیطان سخت ترینه و تقریبا نمیتونم باهاش کنار بیام..وقتی هم که سعی میکنم اونو نادیده بگیرم شروع میکنه به جیغ زدن و سرمو خیلی درد میاره ولی این جیغو بجز من کسی نمیشنوه...

_____________________________________________

2. خب این سه نفرو که میگی از چه زمانی شروع کردی به دیدنشون یا شنیدنشون؟

جواب:وقتی 2 سالم بود و با مادرم توی خونه قبلیمون زندگی میکردیم این ماجراها شروع شد.. اون موقع ها صدای یه دختر خیلی کوچکو بهمراه یک دختر تقریبا جوان میشنیدم...(همون کوچک و پوچی)

_____________________________________________

3.ایا این افرادی که میبینی و درونت زندگی میکنن مجبورت میکنن که کاریو انجام بدی؟

جواب:اره شخصیت سوم که فکر میکنم شیطانه هر روز چند بار بمن میگه که خودمو بکشم و اون دو نفره دیگه هم کار هایی میگن که انجام بدم ولی اراده خودم مهم تره و توی تصمیم گیری مستقلم .اونا فقط نظر میدن....

_____________________________________________

4.ایا میتونی شخصیت هاییو که میبینیو نقاشی کنی؟

بله فقط شیطانو میتونم چون تا الن فقط با اون ملاقات کردم.

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan