عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

جزیره عروسک ها

سازنده اولین عروسک هیچ تصوری ازینکه قرار است اختراع او که با هدف سرگرمی کودکان ساخته شده بود تبدیل به یکی از ترسناک ترین خواب های برخی بچه ها و حتی بزرگسالان شود.

همه ما حداقل یکبار ترس چه کم یا چه زیاد را ناشی از عروسک های داخل کمد یا روی میز احساس کرده ایم.

پس اگر علاقه دارید این ترس شما بیشتر شود مطلب پیش رو مخصوص شماست...

 

حدود نیم قرن پیش دختر بچه ای درکانال های جزیره ای دور افتاده در مکزیکوسیتی به دلیل نامشخصی غرق میشود.

تنهاساکن ان جزیره شخصی بود بنام دان جولیان که شخصی گوشه نشین و بدور از اجتماعات انسانی بود.وی با اینکه خانواده و فرزند داشت ولی زاهد بودن و زندگی به تنهایی در جزیره را ترجیح میداد.

وی بعد از چندین هفته عروسکی را در داخل کاانال اب بصورت معلق پیدا میکند و برای احترام به روح دختر بچه ان رو به درختی اویزان میکند تا نشانه و خاطره ای برای ان دختر بچه باقی بماند.

اما داستان اینجا تمام نمیشود و دان جولیان با این کار راضی نمیشود و به دلایل نامشخص و به صورت دیوانه وار هر روز تعدادی عروسک به عروسک اصلی اضافه میکند تا اینکه بعد از گذشت چندین سال در جزیره چیزی بجز عروسک و درخت دیده نمیشود .

برخی از نزدیکان دان جولیان میگفتند که روح سرگردان دختر بچه یا عروسک را تسخیر کرده بود و دان جولیان را مجبور میکرد تا این کار بی دلیل را انجام دهد.

امروزه این جزیره به یکی از مقصد های سفر سیاه عده ای کنجگاو تبدیل شده است.

هر روز ده ها نفر از تمام دنیا به این جزیره سفر میکنند تا ترس را با اعماق وجودشان حس کنند .

این در حالی است که عده ای در اثر سفر به خانه عروسک ها دیوانه میشوند و عده ای هم ادعا میکنند عروسک هایی را دیدند که از درخت بالا میرفتند و یا سرشان را میچرخاندند و به مسافرین نگاه میکردند:)

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan