عجیب|جالب|ترسناک

معرفی هر چیزی که ممکن است برای شما/ عجیب/جالب/ترسناک/ باشد

مطالب موجود در وبلاگ به هیچ عنوان به افراد کم سن و سال و دارای ناراحتی قلبی توصیه نمیشود.

نماز سیاه(نماز شیطان پرستان)

 

نماز سیاه یکی از اداب ورسوم رسمی شیطان پرستان است که در ان هر حرکت و عبادتی دقیقا برعکس و معکوس حرکات نماز و عبادت در مسیحیت میباشد.

بقیه در ادامه مطلب...

 


 این نماز جماعت عبارت است از مراسمی شبیه به نماز جماعت مسیحیان با این اختلاف که همه کارها به صورت معکوس انجام میشود و صلیب وارانه آویخته می شود روی محراب به جای پارچه سپید پارچه سیاه انداخته میشود و شمع سیاه سوزانده میشود کشیش و حاظران برهنه مراسم را اجرا میکنند

 

 و وقتی که نام خدا یا مسیح آورده میشود همگی حرکاتی کفر آمیز انجام میدهند.

 

 

علاوه بر آن دعاها و سرودهای مذهبی وارانه خوانده میشود یعنی جاهایی که سخن بهشت و زیبایست سخن از زشتی پلیدی به میان می آید در آغاز اعمال جنسی در این مراسم وجود نداشت و فقط مسیحیت و اعمال آنها مورد مضحکه و تمسخر قرار میگرفت ولی بعد از چندی این اعمال نیز با این مراسم در هم آمیخت.

نماز سیاه در گذشته به مقتضای نیازی که پیش می آمد انجام میشد همانند مراسمی که «کاترین دمدیچی» همسر شاه فرانسه برای همسرش به راه انداخت به طوری که حتی کودکی در آن قربانی شد و با این وجود پادشاه فرانسه که در بستر بیماری بود درگذشت. کشتن کودکان و ریختن خون معصومان و باکره ها جزو آدابی بود که در اواخر قرون وسطی به نماز جماعت سیاه افزوده شد. گاهی هم حیوانات قربانی می شدند.

این حرکات از اعتقادات پاره ای از شیطان پرستان مایه میگرفت که اعتقاد داشتند که باید بدی را به خاطر نفس بدی انجام داد زیرا این تنها راه رستگاریست به این ترتیب شیطان پرستی در قرون وسطی بر این پایه استوار بود که شیطان وجود دارد و بهتر است به جای مبارزه با آن به او گروید. چون شیطان پرستان درست در جهت مخالف تعالیم مسیحیت گام بر میدارند و هرچه در دین مسیحیت منع شده است انجام میدهند و به نوعی به انواع زشتی ها تن در میدهند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan